Vista previa | Fecha de publicación | Título | Autor(es) |
| 2021 | Aplicación del recurso didáctico digital quizizz para la mejora del aprendizaje de los plurales en inglés | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Heredia Albarracín, María José; Paladines Loayza, Ghislayne Belén |
| 2021 | La compresión lectora y su mejora en el idioma inglés en los estudiantes del Colegio Carmen Mora de Encalada | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Monserrate Montesdeoca, Eddie Javier |
| may-2023 | Development of lexical competence in the english language through a system of didactic exercises | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Cuenca Cumbicos, Jaime Andres; Lalangui Sedamanos, Jhonny Paul |
| dic-2023 | Fonema consonántico sordo y fonema consonántico sonoro TH | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Castro Ambuludí, Yuliana Micaela; Agila Feijoo, Steven Oswaldo |
| 2021 | Implementation of a conversational club for the improvement of oral communication of english in students with level A1 | Zaldua Moran, Eddy Marshel; León Bravo, Anahis Yamileth |
| 2015 | Importance of the teaching – learning strategies to develop the reading and writing skills of English on the students in eighth, ninth and tenth years of basic education at Nueve de Octubre high school in Machala city, during the school year 2013-2014. | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Cruz Bernabé, Luis Antonio; Romero Vásquez, María José |
| 2015 | Methodological strategies teachers apply for developing listening skill in English language in the tenth year students from the national high school of science Juan Montalvo, Machala city, academic year 2014-2015. | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Guazhima Lapo, Andrés Fernando; Hidalgo Durán, Andrea Estefanía; Jiménez Sánchez, Antia Ximena |
| 2018 | Methodological strategies to enhance the reading skills in bgu students profesor Ángel Baldomero Nagua Chool | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Alcivar Galarza, Johanna Jazmín |
| 2022 | Plataforma virtual starfall como recurso didáctico para el mejoramiento de la comprensión lectora en el idioma inglés | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Gualli Loaiza, Cristina Maritley; Sanmartín Cárdenas, Anny Gisella |
| 2021 | El podcast como recurso didáctico para la mejora de la comprensión auditiva del idioma inglés | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Zambrano Macas, Karen Dayana |
| nov-2022 | Sistema de clases para mejorar el speaking a través del enfoque comunicativo | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Aguilar Davila, Vicente Joel; Molina Orozco, Nathaly Kaenia |
| nov-2022 | Sistema de clases usando recursos didácticos virtuales para el mejoramiento de la habilidad listening | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Montaño Abad, Thayana Maria; Soto Paladines, Monica Teresa |
| 2022 | Sistema de clases usando recursos didácticos virtuales para el mejoramiento de la habilidad listening. | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Montaño Abad, Thayana María; Soto Paladines, Mónica Teresa |
| nov-2022 | Sistema de clases usando warm up como técnica de enseñanza para el mejoramiento de la expresión oral del idioma inglés | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Astudillo Peralta, Jeison Arver; Carrión Valdiviezo, Génesis Karelis |
| 2022 | Sistema de ejercicios utilizando la página web interactiva mansión inglés para el desarrollo de la habilidad receptiva: listening | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Alejandro Herrera, Katherine Mishel; Curillo Cagua, Scarlet Anahis |
| 2019 | Strategies to get students to recognize and use past tense in their affirmative and interrogative forms. | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Delgado Loaiza, Cristina Lisbeth |
| 2021 | Strengthen writing skills through the use of the cambridge write & improve | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Ponce Rivera, Cristhian Leonardo |
| dic-2023 | System of activities involving recreational games for the improvement of english vocabulary | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Vera Salas, Alex David; Maza Córdova, José Luis |
| dic-2023 | The use of skimming and scanning for the development of reading comprehension in english language | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Ramón Ochoa, Melissa Gabriela; Herrera Morocho, Astrid Carolina |
| 2021 | Virtual platforms in the teaching-learning process of languages and their contribution to the students' participation in english classes | Zaldua Moran, Eddy Marshel; Armijos Herrera, Carla Daniela |