DSpace logo

Examen Complexivo Ciencias de la Educación Mención Inglés : [92] Página de inicio de la colección

Buscar
Suscribirse para recibir un correo electrónico cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 61 a 80 de 92
Vista previaFecha de publicaciónTítuloAutor(es)
24-nov-2015Factor that hinder students to recognize and produce some classroom language expressions to talk with the teacher and classmates.Villavicencio Zambrano, Isidro Mauricio
25-nov-2015Group techniques that teachers use in the teaching-learning process to achieve and integrated significant learning in english learners.Sarango Gonza, Manuel Iván
20-nov-2015Methodological strategy that the teacher must use with the objective to enhance the ability of reading in english learners.Salinas Saraguro, Verónica Alexandra
20-nov-2015Strategies used by teacher to get the student recognize and manage all forms of the plural of the nouns.Sisalima Jaramillo, Damaris Johanna
20-nov-2015Utilización de material didáctico para el desarrollo de habilidades para la expresión oral del idioma inglés en colegio.Murillo Carreño, Erika Crisitina
20-nov-2015Qué estrategias lograra para que el estudiante reconozca, los tiempos perfectos en las formas afirmativas e interrogativas.Sánchez Morillo, Mary Lisseth
20-nov-2015Factors that influence teachers not to develop the strategies to improve the correct classroom management with an english language environment.Espinoza Jaramillo, Sayuri Gemita
23-nov-2015Methodological strategies used by the teacher to make the irregular verbs recognize student in the affimative e question forms.Asanza Tarambis, Ingrid Vanessa
20-nov-2015Application of strategies for a proper use of english textbooks in 8th, 9th and 10th year of Machala school.Jaramillo Vaca, Francia Nataly
23-nov-2015Strategies used by the teacher to get the student to recognize the passive voice in the affirmative and interrogative forms.Loayza Paladines, Jhon Patricio
20-nov-2015Factors that influence the teacher not master the methodological strategies.Bermeo Arce, John Paúl
20-nov-2015Influencia de las dinámicas para la correcta motivación del estudiante de bachillerato para aprender el idioma inglés del colegio Machala.Romero Cruz, Giuliana Elizabeth
20-nov-2015Alternatives used by english teachers to identify and overcome fossilized errors and improve their teaching performance.Vega Yánez, Luis Enrique
19-nov-2015Estrategias que debe usar el maestro para que el estudiante reconozca, las formas del plural de los sustantivos.Ramírez Vargas, Maura Eudilia
19-nov-2015Use of dictionaries in learning a foreign language in students of Instituto Tecnológico Superior José Ochoa León.Ayala Cajamarca, Lisbeth Johanna
20-nov-2015El primer año de bachillerato se observa que los estudiantes no manejan las formas del plural de los sustantivos.Andino López, Cristin Ivonne
20-nov-2015Didactic material for the teaching of english in the educational unit Enrique Coello Lecaro, Pasaje canton, parroquia Uzhcurrumi.Balladolid Aguilar, Jenniffer Estefanía
20-nov-2015Application of methodological strategies for an effective speaking skill learning of the students of second year of high school.Peláez Luján, Francois Michel
20-nov-2015Factors that hinder students to recognise and produce some classroom language expressions to talk with the teacher and classmates.Gutiérrez Cevallos, Lizbeth Mariela
19-nov-2015Programas que se pueden encontrar en la red de Internet para el aprendizaje interactivo del idioma inglés.Gómez Sigsig, Diana Andrea
Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 61 a 80 de 92