Resumen:
The purpose of this report is to analyze service marketing strategies, based on models that help measure consumer satisfaction. The company that will be chosen as the object of study is the KFC Fast Food Franchise located in the city of Machala. This investigation will allow to know what are the shortcomings that they have in the delivery of the service, in addition to an analysis of measurement models. Throughout this investigation we will be developing new concepts that favor the perception of the final consumer through the strategies offered by the KFC Franchise, the data that will be obtained in the investigation is through a quantitative methodology such as the surveys, we will also maintain support of research such as scientific articles, books, magazines, etc. as a review of the study that will be given to the main theme of the final report.
Descripción:
El presente informe tiene como objetivo analizar las estrategias de marketing de servicio, basado en modelos que ayudan a medir la satisfacción de los consumidores la empresa que se escogerá como objeto de estudio es la Franquicia de comidas rápidas KFC ubicada en la ciudad de Machala. Esta investigación permitirá conocer cuáles son las falencias que tienen en la entrega del servicio, además de un análisis de modelos de medición. A lo largo de esta investigación iremos desarrollando nuevos conceptos que favorecen la percepción del consumidor final a través de las estrategias que brinda la Franquicia KFC, los datos que se obtendrán en la investigación son a través de una metodología cuantitativa como son las encuestas además mantendremos respaldo de investigación como son los artículos científicos, libros, revistas, etc. como reseña al estudio que se le dará al tema principal del informe final.