Repositorio Dspace

Poor implementation of teaching material in the english language teaching-learning process on the students of senior year at Kleber Franco Cruz high school, academic year 2014-2015.

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisor Ávila Rosales, Vanina
dc.contributor.author Correa Hidalgo, José Junior
dc.contributor.author Correa Rambay, Edwin Oscar
dc.contributor.author Villacrés Encarnación, Carlos Eduardo
dc.date.accessioned 2015-10-08T20:19:15Z
dc.date.available 2015-10-08T20:19:15Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Correa Hidalgo, J. J. ; Correa Rambay, E. O. ; Villacres Encarnación, C. E. (2014) Poor implementation of teaching material in the english language teaching-learning process on the students of senior year at Kleber Franco Cruz high school, academic year 2014-2015. (tesis de pregrado) . UTMACH, Unidad Académica de Ciencias Sociales, Machala, Ecuador. es_ES
dc.identifier.other TUACS-2014-ING-CD00065
dc.identifier.uri http://repositorio.utmachala.edu.ec/handle/48000/1162
dc.description The topic of the thesis hereby is: Poor implementation of teaching material for the English language teaching-learning process on the students of Senior Year at Kleber Franco Cruz high school, academic year 2014-2015, which is highly relevant because teaching materials are the ideal tool that teachers need to carry out a dynamic and clear lesson for their students. The central problem is the poor implementation of teaching materials in the English language teaching-learning process. This decreases the interest of students to learn the language. The general objective of the thesis is to determine how teaching materials can be applied in the English language teaching-learning process. es_ES
dc.description.abstract El tema de esta tesis es el siguiente: Poor implementation in the use of teaching materials in the English language teaching-learning process on the students of Senior Year at Kleber Franco Cruz High School, academic year 2014-2015, el cual es de suma importancia porque los materiales didácticos son la herramienta ideal que los docentes necesitan para llevar una clase dinámica y clara para sus estudiantes. El problema central es la baja implementación en el uso de los materiales didácticos en el proceso de enseñanza – aprendizaje del idioma Inglés, esto ocasiona un bajo nivel de interés en los estudiantes. El objetivo general está en determinar cómo pueden ser aplicados los materiales didácticos en el proceso enseñanza-aprendizaje del idioma Inglés. es_ES
dc.format.extent 90 p. es_ES
dc.language.iso eng es_ES
dc.publisher Machala : Universidad Técnica de Machala es_ES
dc.rights openAccess es_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/ es_ES
dc.subject IMPLEMENTATION es_ES
dc.subject LANGUAGE es_ES
dc.subject MATERIAL es_ES
dc.title Poor implementation of teaching material in the english language teaching-learning process on the students of senior year at Kleber Franco Cruz high school, academic year 2014-2015. es_ES
dc.type bachelorThesis es_ES


Ficheros en el ítem

El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

openAccess Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como openAccess

Buscar en DSpace


Búsqueda avanzada

Listar

Mi cuenta

Estadísticas