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Título : The potential factors that are affecting both phonetics recognition and phonological domain of voiced consonant phonemes.
Autor : Chimbo Ríos, Ruth Aracely
Palabras clave : PHONETICS;PHONOLOGICAL;PHONEME;VOICED CONSONANT
Fecha de publicación : 20-nov-2015
Editorial : Machala : Universidad Técnica de Machala.
Citación : Chimbo Ríos, R. A. (2015). The potential factors that are affecting both phonetics recognition and phonological domain of voiced consonant phonemes (examen complexivo). UTMACH, Unidad Académica de Ciencias Sociales, Machala, Ecuador.
Descripción : This paper presents and describes the five factors that affect learning English from a whole aspects like always and especially affect the area of pronunciation, preventing students internalize the voiced phonemes of the International Phonetic Alphabet also raised by a brief discussion of the guidelines English objectives to be achieved in the subject of English. And it finally proposed two new activities to teach these phonemes and the students can learn and reach a good pronunciation. Concluding that it is urgent to learn and achieve good communication skills level, because the world is globalized and the language that leads the world of knowledge is English language.
Resumen : Este artículo presenta y describe los cinco factores que afectan el aprendizaje Inglés de un todo aspectos como siempre y sobre todo afectan a la zona de la pronunciación , la prevención de los estudiantes internalizan los fonemas sonoros del alfabeto fonético internacional también criados por una breve discusión de las directrices objetivos del inglés se logrado en el tema de Inglés . Y , finalmente, propone dos nuevas actividades para enseñar a estos fonemas y los estudiantes pueden aprender y alcanzar una buena pronunciación . Llegando a la conclusión de que es urgente aprender y lograr un buen nivel de habilidades de comunicación , porque el mundo está globalizado y el lenguaje que lleva el mundo del conocimiento es el idioma Inglés .
URI : http://repositorio.utmachala.edu.ec/handle/48000/4145
Aparece en las colecciones: Examen Complexivo Ciencias de la Educación Mención Inglés

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